fbpx

wczytywanie

Nasze aktywności

Produkty Paclan to podstawa naszej pracy, jednak staramy się być aktywni także na wielu innych polach. Poznajcie nasze ostatnie działania!

Z lądu pod wodę

"Paclan sprawdza się w każdej przestrzeni" - z tą myślą weszliśmy w 2024 rok, przekładając ją nie tylko na wątki produktowe, ale także działania z Zoo. Po wielu latach doświadczeń na lądzie, postanowiliśmy zejść pod wodę i otoczyć opieką manaty karaibskie z wrocławskiego Zoo. Manaty to niezwykłe, bardzo urocze i nieco tajemnicze zwierzęta. Z każdym miesiącem poznajemy je coraz lepiej i z przyjemnością dzielimy się wiedzą na ich temat. Zachęcamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych, gdzie pojawiają się różne akcje i konkursy z manatami w roli głównej, a tymczasem zachęcamy do wypełnienia naszego quizu i weryfikacji, ile wiesz o manatach karaibskich!

6 lat opieki nad rodziną nosorożców

Od lat jesteśmy partnerem wrocławskiego ZOO. Już w 2014 roku objęliśmy patronatem zebrę, a po 4 latach wsparcia tego gatunku skupiliśmy się na nosorożcach indyjskich. To było 6 intensywnych lat wsparcia tych zwierząt. Zaczęliśmy od opieki nad Manasem, a już rok później także nad samiczką nosorożca - Marušką. Na początku 2021 r. para doczekała się pierwszego potomka - córeczki Kiran. Jej imię wyłonił plebiscyt zorganizowany na profilu FB marki Paclan. Świętowaliśmy niejedne urodziny, celebrowaliśmy Międzynarodowy Dzień Nosorożca, poznawaliśmy tą rodzinę, ten gatunek i z przyjemnością szerzyliśmy tą wiedzę wśród innych. Choć nasza historia z nosorożcami dobiegła końca, to nie kończymy działań z wrocławskim Zoo. Otworzyliśmy kolejny rozdział - tym razem pod wodą...

#KOSZYCZEKROBIRÓŻNICĘ

Lubimy robić różnicę - tacy już jesteśmy. Staramy się to robić na co dzień, ale i od święta - w tym przypadku akurat z okazji świąt wielkanocnych. Chwilę przed Wielkanocą w 2024 roku, to my udaliśmy się z prezentami do zająca, przygotowując 100 koszyczków - zestawów, złożonych z produktów z naszej oferty. By otrzymać koszyczek, wystarczyło odwiedzić przygotowaną przez nas stronę internetową i przekazać darowiznę w wysokości 5 zł na rzecz Ekostraży. Chętni na przekazanie darowizny i otrzymanie koszyczka znaleźli się szybciej niż myśleliśmy! Poza tym, przekazaliśmy 10-krotność przekazanej przez darczyńców kwoty, czyli 5000 zł i znów wspólnie zrobiliśmy różnicę!1

Loteria dla Klientów

Tego w naszej historii jeszcze nie było! Rok 2023 zakończyliśmy z przytupem, organizując we współpracy z siecią sklepów Dino loterię, w której do wygrania był samochód. By wziąć udział w loterii, wystarczyło kupić nasze produkty za minimum 10 złotych w jednym z marketów Dino i zarejestrować paragon na wskazanej stronie internetowej. Każdego dnia można było zdobyć bony zakupowe do Dino, a w finale akcji wygrać nowego, czerwonego jak nasze logo, Fiata 500. Gratulujemy laureatce nagrody głównej i mamy nadzieję, że przed nią wiele kilometrów wspaniałych wrażeń i przygód!

Ufundowaliśmy nagrodę główną w Hell's Kitchen!

Nie jest tajemnicą, że mamy słabość do gotowania. Nie tylko tego domowego, amatorskiego, ale też profesjonalnego. Dlatego z przyjemnością pojawiliśmy się w programie Hell's Kirchen Polska. I to nie tylko epizodycznie, ale ufundowaliśmy nagrodę główną o wartości 100.000 zł. Jak na piekielną kuchnię przystało, na przestrzeni 10 odcinków nie zabrakło emocji i pysznych dań, ale też naszych produktów, z których korzystali Uczestnicy. To była wspaniała przygoda, cieszymy się, że mogliśmy być jej częścią!

Świąteczny las (na zawsze)

Jaki jest symbol Bożego Narodzenia - bezapelacyjnie choinka. My jednak zamiast ścinać świąteczne drzewko, postanowiliśmy je posadzić. Właściwie to nawet nie jedno drzewko, tylko cały las. W 2021 roku przygotowaliśmy dla naszych klientów i partentów biznesowych specjalną akcję świąteczną, w ramach której wystarczyło wypelnić prosty quiz, dotyczący eko-wiedzy. My zajęliśmy się resztą, przekazując za każdy wypełniony quiz 11 zł na rzecz Fundacji Las Na Zawsze, co oznaczło posadzenie 2 m² lasu. Dzięki tej akcji wspólnie zasadziliśmy ponad 500 m² lasu. Od tego czasu inaczej myślimy o tym, co kryje się pod hasłem "świątecznego drzewka".

Kampania społeczna #LIŚĆROBIRÓŻNICĘ

We współpracy z wrocławskim ZOO i Fundacją ZOO Wrocław - DODO marka Paclan zainicjowała proekologiczną kampanię społeczną #LIŚĆROBIRÓŻNICĘ, wspierającą rewitalizację Parku Narodowego Manas, będącego domem dla zagrożonych gatunków, takich jak np. nosorożce indyjskie czy świneczki karłowate.

Chcesz wiedzieć więcej? Odwiedź adres: www.liscrobiroznice.pl

Paclan i recykling

Cedo wprowadziło do swojej oferty worki na śmieci, które powstają ze... śmieci! Stworzyliśmy własną technologię przetwarzania odpadów plastikowych, dzięki której z odpadów tworzymy nowe wyroby. Proces recyklingu pozwala nam na wykorzystanie śmieci, które zalegałyby na wysypiskach!

Nowe eko wyzwanie #Trashtag

Paclan wspiera #trashtag i przyłączył się do akcji Wirtualna Polska pod hasłem #trashchallengeMEDIA! Marka przekazała produkty niezbędne do sprzątania wszystkim redakcjom, które chciały wspólnie podjąć wyzwanie.

Odkryj magię zwykłych rzeczy

Świąteczna opowieść o sklepie z zabawkami pokazuje, jak nie zgubić tego, co naprawdę wartościowe. Najnowsza kampania marki Paclan była inspirowana prawdziwą historią z Wrocławia. Zobaczcie sami.

Paclan wspiera Onkomocnych z Wrocławia

Wygrali z nowotworem, ale kilka lat po pokonaniu choroby nadal potrzebują dalszej specjalistycznej opieki. Dzięki zaangażowaniu Paclana powstanie pierwsza w Polsce poradnia dla Onkomocnych.

Mocny szef w kuchni

Paclan został fundatorem głównej nagrody w wielkim finale 7. edycji TOP CHEF POLSKA.

Paclan w liczbach

50

icon

Ponad 55 lat istnienia

Od ponad 55 lat staramy
się ułatwiać codzienne czynności w wielu domach, nieustannie pracując nad jakością naszych produktów.

20

icon

Ponad 25 lat na polskim rynku

Od ponad 25 lat jesteśmy obecni na polskim rynku, wciąż udoskonalając naszą ofertę!

4

icon

4 fabryki na świecie

Cztery fabryki, w różnych częściach świata, codziennie intensywnie pracują, aby produkować najlepsze produkty.

5

icon

5 oddziałów sprzedaży

W każdym z naszych 5 oddziałów sprzedaży nasi pracownicy dbają o Wasze zadowolenie!

bg

Nasza działalność

Niezwykle istotne w naszej działalności są dbałość o środowisko i odzyskiwanie materiałów z odpadów.

Tworząc wszystkie nasze produkty wykorzystujemy możliwie największe ilości materiałów pochodzących z recyklingu. Dajemy plastikowi drugie życie minimalizując w ten sposób ilość odpadów.

info-block

Od wielu lat prowadzimy w Holandii największe w Europie centrum zajmujące się recyklingiem tworzyw sztucznych z folii LDPE.
Średnio przetwarzamy ponad 80 000 ton odpadów w granulat, wykorzystywany później do produkcji produktów z recyklingu. Pozyskany w ten sposób materiał zasila nasze europejskie zakłady produkcyjne, głównie w Wielkiej Brytanii i Polsce. Materiał do przetwórstwa pochodzi z gospodarstw domowych w całej Europie.

info-block

Jak wpływa to na jakość naszych produktów?

Będąc liderem w zakresie technologii i przetwarzania odpadów pokonsumenckich (PCR) możemy wdrażać wysoki poziom recyklingu tworzyw sztucznych, bez uszczerbku dla wydajności mechanicznej produktu.

Jakość pozyskanego recyklatu pozwala nam produkować worki na śmieci z plastiku w 100% pochodzącego z recyklingu. Znacząco zmniejszamy w ten sposób nasz wpływ na środowisko i przyczyniamy się do bardziej ekonomicznego i zamkniętego obiegu plastiku.

bg

Historia

1965

W Enfield w Wielkiej Brytanii powstaje firma Poly-Lina specjalizująca się w artykułach gospodarstwa domowego.

history

1977

W Niemczech zostaje założona firma Paclan (skrót od Packugen-Landau, gdzie Landau to nazwisko założyciela). Powstaje pierwszy zakład produkcyjny.

history

1988

W Telford (UK) Poly-Lina otwiera nową fabrykę. Telford przez wiele lat pozostaje główną siedzibą firmy.

history

1993

Paclan rozpoczyna produkcję w Polsce wprowadzając się do Kątów Wrocławskich. Firma wchodzi również na rynek rosyjski i francuski.

history

1998

Paclan łączy się z brytyjską firmą Poly-Lina, tworząc CeDo Household Products. Tak rozpoczyna się ekspansja na całą Europę oraz rynki azjatyckie.

history

2000

Zostaje kupiona fabryka w Geleen (centrum recyklingu PE i PET). Paclan w działaniach wizerunkowych wykorzystuje rysunki polskiego artysty - Edwarda Lutczyn.

history

2001

CeDo otwiera nowoczesny zakład produkcyjny o powierzchni ponad 10 000 m2 w Kątach Wrocławskich. Powstaje także nowe logo oraz szata graficzna produktów.

history

2011

CeDo otwiera nową fabrykę w Wietnamie - czwartą fabrykę firmy na świecie.

history

2012

Rusza cykl warsztatów "Gotuj z Paclanem". Powstaje nowe logo Paclana, które funkcjonuje do dziś.

history

2019

Zostaje rozbudowana fabryka w Kątach Wrocławskich. Powierzchnia zakładu wzrasta do 20 000 m2.

history